نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

یک قدم

تقدیر و تشکر از آقای عباس انصاری ریاست محترم شورای محل و آقای داریوش انصاری به دلیل قدمی که برداشتند.

چند هفته قبل وقتی کمی زودتر می اومدم خونه متاسفانه خوردم به اتوبوس محصلین، (البته شاید هم خوشبختانه) محصلین که چه عرض کنم باید محصلین میبود ولی نبود. به دلیل عمومی بودن اتوبوس و تعداد زیاد بچه ها، ایستگاه عکسباران، دیگه جای یک سوزن هم توی اتوبوس نبود و دیدم که خیلی از دانش آموزامون نتونستن سوار اتوبوس بشن و اونهایی هم که سوار بودن از زور فشار همه چهره هاشون در هم بود و البته تعدادی هم در حال جو سازی، و حسابی سر و صدا به پا کرده بودن.

وقتی پرسیدم و متوجه شدم که اتوبوس محصلین ندارن خیلی ناراحت شدم. ما روزی نیست که با اتوبوسرانی بر سر موضوعات مختلف کنتاکت نداشته باشیم ولی نفرستادن اتوبوس برای محصلین خیلی باعث ناراحتیم شد.

شب از پدرم شماره جناب عباس انصاری رئیس شورای محل رو گرفتم و راجع به وضعیت اتوبوس های محل چند آیتم رو جهت پیگیری یادآوری کردم. فردای اون روز جناب انصاری تماس گرفتند و گفتند که آقای داریوش انصاری نامه ای برای اتوبوسرانی تنظیم و ارسال کردند.

امروز اطلاعیه های چند روز قبل رو از اتوبوسرانی پیگیری کردم.

اول  اینکه جایگاه اصلی اتوبوس های نیروگاه به پارکنیگ مرکزی انتقال داده شده، دوم حرکت اتوبوس ها هر 30 دقیقه شده البته در چند ساعت از روز بر حسب استثناء 20 دقیقه و سوم طرح ریالی به کل برداشته شد. امیدوارم وضعیت اتوبوس محصلین هم بهتر بشه که دانش آموزای عزیزمون برای رفت و برگشت مشکلی نداشته باشند.

اگر بر سر موضوعاتی که می خوایم درستشون کنیم پافشاری کنیم حتمن می تونیم قدم های بزرگ برداریم. قدم هایی که نه تنها به نفع خودمون بلکه دیگر بندگان خداوند هم میشه. پس چرا برای برداشتن قدم های خیر اینقدر تعلل می کنیم؟

آیه ای سبز از خداوند:

«فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما یَنْفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الْأَرْضِ کَذلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثالَ»
...
اما کف به کناری می افتد و نابود می شود ولی آنچه به مردم سود می رساند (مثل آب یا فلز خالص) در زمین میماند. خداوند متعال اینچنین مثال می زند.


.

 

ت.ن:

با آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که قدم های خیرشون رو محکم بر می دارند و صادقانه برای مردم زحمت
می کشند.

"آمین"

نظرات 8 + ارسال نظر
حاجی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://bishehr.com

آفرین آرام
.
این اولین مطلب مفید و مثبتی است که بعد از سالها وبلاگداری عزیزان هم محلی از قلم شما تحریر می شود .
امید است همچنانکه انتظار می رود این فرصت رسانه ای گسترده در خدمت فرهنگ ، آبادانی ، رفاه و پیشرفت دیارمان به کار گرفته شود و پیگیری و سؤال و جوابها نیز به قصد هم افزائی خیر و دلسوزی مخلصانه و با حفظ حرمت متقابل ادامه یابد.
هم کار شما و هم اقدام مسئولین محترم شورا را می ستایم.
.
موفق باشید

درود به شما جناب انصاری
ممنون از تشویقتون.
توقعات ما از مسئولین محل کم نیست اما بابت هر زحمت کوچکشون خالصانه تشکر می کنیم.
به امید روزهای خوب.

مهدی یار / فرفروک جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.achak1388.blogfa.com

سلام .
خیلی ممنون که به وبلاک ناقابل من سرزدید . وبلاکت رو با دقت خواندم در تمام مطالبش ، شیارهایی از صداقت ، همدردی ، دلسوزی و عشق به خدا و خلق خدا بوضوح مشاهده کردم . من افتخار می کنم که در شهرمون چنین دختران خوب و دلسوز وجود دارد که گاهی با تلنگری ، مسئولین رو بیدار می کنند . گرچه خیلی کم کار شدم اما باز هم منتظر نظرات خوب و صادقانه شما میمانم .

درود مهدی یار
خواهش می کنم سعادتی بود که وب شما رو دیدم و مطالبتون رو مرور کردم. من هم از شما سپاسگذارم که وقت گذاشتید. به من لطف دارید.
موفق باشید.

اهل بیشهر یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://gratehelayleh1.persianblog.ir/

سلام
من هم آمدم

درود به شما
خوش آمدید.

کنجیر سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://konjir73.blogfa.com

سلام آرام خانوم
مرسی از پیگیری که کردی....خودم هم وقتی سوار میشم و بچه محصلی ها رو میبینم که همشون مثله خرما به هم چسبیدن خیلی ناراحت میشم
اما حالا که این خبر و رو شنیدم خوشحال شدم و امیدوارم به همین روالی که هست پیش بره
ممنون از شما و اقای انصاری
موفق باشی

درود به کنجیر عزیز.
خواهش می کنم من کار خاصی انجام ندادم. امیدوارم که با همکاری خود بچه های محل بتونیم وضعیت اتوبوسامون رو همینطور حفظ کنیم تا در آیتده اتوبوسرانی بیشتر بهمون توجه کنه.
خوش اومدید.
موفق باشید.

علی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.myglof.blogsky.com

درود به ارام
خوب تبریک میگم
ابادانی حق همه ماست و هر کس در این راه قدمی بردارد قطعا مورد لطف خداوند قرار میگیرد

درود به علی آقا.
ممنون لطف دارید.
موفق باشید.

مرجان پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ق.ظ

درود بر دوست عزیزوفعالم

آرام جان واقعا این قدرت بیان ودست به قلمت را می ستایم کاش یک نفر دلسوز وفعال مث تو بود که مشکلات محله ما هم حل میکردولی به خود می بالم که همچین دوستی دارم

درود مرجانی
حجالتم نده.
این قطره ای از دریای مشکلات ماست مرجان عزیزم.
منم به دوستی با تو افتخار میکنم.
ممنون وقت گذاشتی.
هرچند با هم در ارتباطیم اما خوشحال شدم که اینجا هم حضور داشتی.
با آرزوی سلامتیت.

مهربون سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام آرام جان
خیلی ممنون
از اقای انصازی هم ممنون
امیدوارم این همکاری های خوب ادامه داشته باشه

درود مهربون.
به امید خدا.
خوش آمدید.

ح چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

کاش همه تفکراتشون مثل شما ها بود ولی حیف

هست آقا حمید ولی متاسفانه مشکل اینجاست که گاهی تفکرات آدمها مثل بغض میشه که نمی خواد بشکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد