نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

92

کمی قبل از تحویل سال:


مرجان داشت با حسامی کوچولو سرو کله میزد و حالش شکر خدا خوب بود.

طاهره حالش عالی بود حال و هوای خونشون پر از شادی بود چون دکترا گفتن نوشون مشکلی نداره. خدا رو شکر.

مژده جواب تماسم رو نداد اما از پیام زیباش می دونم که خوبه.

زهرا، عروس خانم. خوشبخت باشه.

نادیا و بوا سپهر طبق معمول گله مند که چرا نیستم.

سمیه با پسر عمه شاده.

داداش امیر کمی ضد حال خورده چون چشماشو عمل کرده و این روزا تو خونست.

آبجی زهره از تحول در حال انفجاره.

حال و هوای مامان منیژه و بابا ماندنی تو این چند ساعت مثل 10 سال قبله.

حاجی از فاطمه و دیگر بچه ها تقدیر و تشکر کرده بود. به من هم لطف داشت با یه پیام شاد. یهو یاد جمله یکی افتادم که گفت حاجی خیلی روشنه.

چرکو هست ولی نیست پس جاش هم خالیه هم خالی نیست.

آریوی مهربون همونه اما نمی دونم این دور دنیا خودشه یا نه!!

علی عمو رحمت، دلش گرفته و چند وقته ساز رفتن میزنه. با روحیه ای که ازش سراغ دارم می دونم برمیگرده به زودی.

مرتضا انصاری از شهید فداکار نادر مهدوی گفته بود. روح تمام شهیدامون شاد.

عمو رحمت عزیز از 2 بهمن مطلبی نزده اما گندم های هفت سین رو براش فرستادم و پیامی پر از امید گرفتم.  

ای کاش آقای اسداله انصاری وبشون رو کمی متحول میکردن که بشه نظر داد.

بیدشهر آباد از مصدق گفته و جمله به یاد ماندنیش.

خانواده سبز هلیله خیلی وقت پیش سلامی دوباره کرد اما برنگشته.

بزرگمهر و صدای زیبای دفش تو این روزا چه صفایی داره.

وحید هنوز از دختر شکلاتیه مهربون، مهربونی و شکلات میگیره. زندگیش شکلاتی.

فاطمه شیرین زبون داره کودکیشو پشت سر، و قدم توی جاده بزرگی و بزرگ دیدن میزاره.  

حمید عمو حسن تو فکر تحوله، مطمئنم تا آخر 92 یه آدم دیگست.

مجتبا رفته خونه دوستش و زحمات مادر دوستش رو به باد داده البته قول داده بره خودشو لو بده.

محله هلیله هنوز توی داستان گنجه. یعنی امکانش هست برا گنج رفته باشه؟

وقتشه بچه های مسجد امام حسین متحول بشن.

پسر همسایه. مسعود کی مو؟!!! مطمئنم از حال و هوای اون شب بیاد موندنی در اومده دیگه و به زودی نو میشه.

سید جمال اینقدر کوه پردیس بهش خوش میگذره که قصد برگشت نداره.

کنجیر.

مسجد الرسول رو خوندم و شاد شدم.

سید اصغر امیدوارم ورزش محله رو با اون بدشاسی بیخیال نشده باشه.

برا بیداد هم بلاخره یه روز خوب میاد.

خاکستری با یه رنگ دیگه اومد اما هنوز نمی دونم چه رنگیه.

و طنزوک هنوز تو خواب زمستانیه.

 

 

یا مقلب، قلب ما در دست توست

یا محول، حال ما سر مست توست

کن تو تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچون بهار

یک پایان و یک شروع دوباره مبارک.


خدایا قلم دستته و برای سال نو مینویسی. 92 رو برای تمام مردمم سبز بنویس. آمین.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://khofashe.blogsky.com

مغز پوکت به کار بنداز یک مطلب درست بنویس. عمه خوبه خاله خوبه. شد مطلب. این چیز ها رو تو دفتر خاطرات مینویسند

بهزاد عزیز
اینجا هم دفتر خاطرات منه. چشم اون مغزه پوکم که شما گفتید رو بیشتر به کار میندازم تا دوستانی مثل شما اینقدر شاکی نباشن.
موفق باشی رفیق غریبه.

behzad چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://khofashe.blogsky.com

دوست عزیز ، این دفتر خاطرات که میگی ماندگار نیست و از بین میره. چون بوشهر یکی از شهرهای شیراز حساب میشه(طبق نقشه جدید) از هک کردن وبلاگت میگذرم .

نقشه جدید باید خیلی جالب باشه.

حاجی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://bishehr.com

سلام
.
مطلبی نو با بیانی صمیمی و سازنده.
.
موفق باشید

درود.
شروع خوبی داشته باشید حاجی.

وحید پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام آرامو
نوروزت پیروز
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
مطلب جالبی بود
قشنگ و خلاصه به همه اشاره کردی
پیروز باشی
بدرود

درود کارگردان
عید شما هم مبارک. 92 برات پر از چیز میزای خوب باشه.

چریکو پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://cherko.blogsky.com/

سلام آرام جان!
چریکو زیباترین زیباییها برای لحظه لحظه ی لحظات عمرتان آرزومندست.
.
سال 9 بر شما نیکو باد.
.
آمدم...
.

چریکو؟
واقعن خودتی؟نقطه هات که مثل حاجیه؟ واسا برم ببینم قبلن هم نقطه اینجوری میزاشتی یا نه؟ واسا.
رفتم دیدم متوجه یه چیز مشکوکی شدم. وقتی میای چرا با خودت چیزای مشکوک میاری؟ این مشکوک رو گفتم که یه خورده جو سازی بشه. به قول یه نفر نمیشه که ما برای خودمون بنویسیم. جو سازی کنیم رفقا بیان دیگه..
به دور از شوخی خوشحالم 92 کنارمون هستی. خوش اومدی رفیق.
بیا. بمون. نرو.
روزگار به کام.

مهرناز جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://konjir73.blogfa.com

سلام
عیدت مبارک...ان شالله سال خوبی داشته باشی
برات آرزوی موفقیت میکنم
(کنجیر)تنها در این مطلب...همه با سخن و حرف ها ی قشنگ مهرناز (کنجیر)با هیچ گونه سخن
فقط و فقط کنجیر

مهرناز عزیز سلام
عیدت مبارک دختره کنجیری. نام کسانی رو که آوردم بر اساس دیدی بود که در همون لحظه به وباشون داشتم. 1 اینکه وب کنجیر هنوز کنجیر خون آلود بود و من فقط نامت رو با رنگ قرمز نوشتم و 2 کتمان نمی کنم برام توی تمام وب های محل چیزه دیگری هستی نه بخاطر کنجیر بلکه بخاطر مهرناز.
مهرناز همونقدر عزیزه که دیگر دوستان عزیزن. برات بهترین آرزوها رو دارم توی این سالی که در پیش رو داریم.
حق نگهدارت.

fati شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://baran761300.blogsky.com

سلام آجی
زیبا بود عسیسم
ممنون از متنت
عیدت مبارک عسیس دلم

درود به فاطمه جان
شما زیباتری.
سالی پر از شادی داشته باشی به همراه خانواده مهربونت عزیزم.

داش سعید دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ق.ظ http://saeed.bushehr.ws

سلام /. ممنون از حضورتون /. نوشتن خاطرات پند آموز بخش کوچکی از کارکرد های وبلاگ نویسیه ... - هر کس می تونه بر اساس نوع تفکرش مطالبش رو دسته بندی و انتخاب و ارائه کنه /. سال خوبی داشته باشید . یا حق.

درود به شما داش سعید
من هم سال خوبی برای شما آرزو دارم.
ممنون وقت گذاشتید.
یا حق

مرجان پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام عزیزو
مرسی از اینکه بیادم بودی هرچند که بعد ازسال تحویل دیدمت واون روز خیلی بهمون خوش گذشت هرچند که حسام خیلی اذیتت میکردولی خوشحال میشم خوشحالیتو ببینم.دوست دارم

درود به دوست مهربونم.
شیرینی اون روز بیشتر شیطنتای حسام بود. رفتی سر کار؟ خوش به حال خودم حسابی رئیس بهم لطف داشته.
منم از خوشحالی دوستانم شادم.
مرسی سر زدی رفیق.
منم دوستت دارم.

علی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.mygolf.blogsky.com

به رسم خومونی:
سلام یواش خودمون
اره برمیگردیم
مطلب بسیار نو و خوبی بود.
میشد تمام احساست رو فهمید
میشد فهمید که بهترین 91 میشه....
میشد فهمید که هنوز یواش خودمون قلمش پر از احساسه
عین همیشه خوب بود

درود به علی آقای گل.
منم خوشحالم که 92 کنارمون هستی.
92 بهترین سال زندگیت باشه و بعد از اون سال های بهتر و بهترتر.
بمون.

رحمت الله حسن ابراهیمی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

شادی روزافزونی را برای شما وخانواده در سال جدید آرزومندم.

درود عمو رحمت.
وقتی تو سفر متوجه شدم اومدید محل و از اینکه دوباره نتونستم ببینمتون خیلی ناراحت شدم این عید فرصت خوبی بود و شما باز به من لطف داشتید که آمدنتون رو خبر دادید.
به امید یک فرصت دوباره.

....کی!!!!مو؟؟؟؟ یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ http://helyleh1.blogfa.com

سلام خدمت شما...امیدوارم که سال خوبی رو پیش رو داشته باشید....بهترینها برای تو
...کی!!!!مو؟؟؟؟

درود مسعود
سال نو شما هم مبارک. من خیلی پیشتر به شما سر زدم که عید رو تبریک بگم اما متاسفانه به وب دوستانی مثل شما که سر میزنم کد غیر فعاله و واقعن نمی دونم باید چیکار کنم. اگر می دونی راهنماییم کن.
سالی خوب برات آرزو دارم.

زهرا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.msa5.blogfa.com

یعنی اگر من هم ،هم محله ای شما بودم از من هم مینوشتید؟؟؟؟
و سلام

درود به شما زهرا جان. مهم نیست که هم محله ای باشی تا بنویسمت عزیزم.
زهرا جان به وبت سر زدم اما نتونستم برات کامنت بزارم چون کد غیر فعال بود. ببخشید.
ممنونم از حضورت.

س.انصاری چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://salimehansari.ir

سلام

سال نو و دریافت رتبه برتر در کارنامه وبلاگ نویسان 91 رو تبریک میگم.

موفق باشید

درود به سالمینای عزیز و کم پیدا.
سال نو بر شما هم مبارک باشه. لطف دارید.
سلامت باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد