نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

نرسی ۲

چه خوبه که جاده زندگیمون رو اینقدر سبز کنیم که وقتی به آخر میرسیم یه ستاره باشیم.

قدمی در حاشیه خبرهای بوشهر

1-  از 23 بهمن سالاد فصل در کل غذافروشی ها و بیرون برهای بوشهر ممنون اعلام شد. اگر باشه هم باید از کارخانه های ساخت سالاد زیر نظر بهداشت تهیه شده باشه نه از خود غذافروشی. یعنی دیگه سالاد بی سالاد. خواهشن تو خونه هاتون سالادو حداقل خودتون آماده کنید دیگه!

2-  آقا مرغ های عزیز که باعث ترافیک افراد شده بودند دیگه به صورت مستمر توزیع میشن دیگه صف نکشید والا دیگه مرغا آزاد شدن و همه جا میشه پیداشون کرد احتکار نکنید. قیمت هر کیلوگرم 5100 تومان توی عمده فروشی هم 4800 تومان، تو رو به خدا پول بیشتر ندین تو این شهر ما به خودمون ظلم می کنیما.

3- فیلم زیبای تنهای تنهای تنها به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عبدی پور تا مرز گرفتن سیمرغ فجر رفت ولی دست خالی برگشت اما خب بومرنگ به کارگردانی داریوش غریب زاده فیلمساز بوشهری سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه جشنواره رو از آن خودش کرد و رودخانه لیان به کارگردانی رامتین مرادی بالف که ایشون هم بوشهری هستند بهترین اثر در بخش مستند شد. همگی خسته نباشند. دستشون درد نکنه.

4- خبرهای شاهینی: تیم شاهین در بازی خودش با پارسه از کاپیتان محسن قائدی پور که سه اخطاره بود استفاده کرد، متاسفانه مسئولین پارسه متوجه این موضوع شدند و به فدراسیون شکایت کردند. امیدواریم که این خبر صحت نداشته باشه در غیر اینصورت باید 3 امتیاز رو دو دستی تقدیم پارسه کنیم. ایمان دشتی و رضا بازیاری از تیم شاهین استعفا دادند و یه خبر دیگه اینکه با وساطت حمید استیلی سرمربی سابق تیم شاهین هفت بازیکن جدا شده شاهین برگشتند (حکایت شاهین شده مثل خونه خاله) یکی به داد تیم شهرمون برسه، کت و شلواریای پشت میز نشین دارن نابود می کنن این تیمو. از حاشیه ها و درگیری های شبانه هم بگذریم که ارزش گفتن نداره.

5- کسی هست بخواد رالی ثبت نام کنه و مسابقه بده؟  روز بوشهر 18 اسفند. اینم آدرس محل ثبت نام: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر- خیابان معلم- جنب پمپ بنزین- واحد روابط عمومی. ظاهرن که همه چیز رایگانه.

6- محسن بهرام زاده وزنه بردار بوشهری به نشان طلای کشور دست یافت. خدا قوت آقای بهرام زاده.

7-  آقا یک خبر خوب از خانم های بوشهر. تیم اسکیت بانوان بوشهر در اسکیت سرعت بانوان کشور با کسب دو مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد. به ترتیب تهران و فارس پشت سر بوشهر قرار گرفتند. آفرین به خودمون. خودمون تنها. فقط هم دست خودمون درد نکنه نه هیچ کسی دیگه.

8-  یه خبر مهم!! بیمارستان خلیج فارس رو که می دونید کجاست؟ همون که برای رسیدن بهش باید با دو سرعت پرید رو بلوار بعد رو بلوار صبر کرد که کی ترافیک میشه که بتونی برسی بهش (البته رسیدن همانا و تمام شدن زمان ملاقات همانا). خبر مهم اینه که خیالتون راحت هنوز براش پل هوایی نزدن فعلن فقط برا رد شدن از خیابان مواظب باشید بعدها مسئولین یه کاری می کنن. (میگن زیر نظر شهرداری چند تا وسیله گذاشتن که تا اون زمان که پل آماده بشه به صورت رایگان افراد رو جابجا کنه). اگر از این وسیله های رایگان دیدید خبر رسانی کنید باورمون بشه.

9- برکناری یکهویکی سعید آزاد شهرکی که فقط 3 ماه بود مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان شده بود و البته یک مدیر بومی بود خیلی باعث تعجبه. آقای شهرکی فعلن در مقابل برکناری خودشون ازطرف استاندار، آقای حسنوند سکوت کردند. من کلن عاشق این سکوتم که وقتی شکسته میشه قیامت میکنه. منتظر می مانیم.

10- شاید، شاید استان بوشهر به یه منطقه آزاد تبدیل بشه. مثل پنالتی تیممون که قبل از گل شدن کلی خوشحالی می کنیم و همدیگه رو بغل می کنیم نشیم الان.

11- زوج های بوشهری هنوز هم در صف وام ازدواج. واقعن این وامو هم ندن خیلی بد میشه ها. ای وای.

12- برا بچه مدرسه ای ها، البته به درد پدر مادرای بی حوصله یا کم حوصله هم می خوره. نوروز 92 آخرین سالیه که پیک نوروزی در اختیار دانش آموزا قرار داده میشه. خوش به حالشون.

13- خبر تاپ پولکی: بجز 45 هزار و 500 تومان یه عیدی 70 هزار تومانی هم دریافت می کنیم. (آخ جون من که کلن تمام مشکلاتم با این پول حل میشه خدا کنه برا تمام کسانی که تو خونشون برنج ندارن و گوشت و میوه نمی تونن خرید کنن هم همینطور باشه). در ضمن اگر زیر نظر بهزیستی باشیم بجای 70 هزار 90 هزار تومان دریافت می کنیم. نظرتون چیه بریم زیر نظر بهزیستی؟!!

یک قدم

تقدیر و تشکر از آقای عباس انصاری ریاست محترم شورای محل و آقای داریوش انصاری به دلیل قدمی که برداشتند.

چند هفته قبل وقتی کمی زودتر می اومدم خونه متاسفانه خوردم به اتوبوس محصلین، (البته شاید هم خوشبختانه) محصلین که چه عرض کنم باید محصلین میبود ولی نبود. به دلیل عمومی بودن اتوبوس و تعداد زیاد بچه ها، ایستگاه عکسباران، دیگه جای یک سوزن هم توی اتوبوس نبود و دیدم که خیلی از دانش آموزامون نتونستن سوار اتوبوس بشن و اونهایی هم که سوار بودن از زور فشار همه چهره هاشون در هم بود و البته تعدادی هم در حال جو سازی، و حسابی سر و صدا به پا کرده بودن.

وقتی پرسیدم و متوجه شدم که اتوبوس محصلین ندارن خیلی ناراحت شدم. ما روزی نیست که با اتوبوسرانی بر سر موضوعات مختلف کنتاکت نداشته باشیم ولی نفرستادن اتوبوس برای محصلین خیلی باعث ناراحتیم شد.

شب از پدرم شماره جناب عباس انصاری رئیس شورای محل رو گرفتم و راجع به وضعیت اتوبوس های محل چند آیتم رو جهت پیگیری یادآوری کردم. فردای اون روز جناب انصاری تماس گرفتند و گفتند که آقای داریوش انصاری نامه ای برای اتوبوسرانی تنظیم و ارسال کردند.

امروز اطلاعیه های چند روز قبل رو از اتوبوسرانی پیگیری کردم.

اول  اینکه جایگاه اصلی اتوبوس های نیروگاه به پارکنیگ مرکزی انتقال داده شده، دوم حرکت اتوبوس ها هر 30 دقیقه شده البته در چند ساعت از روز بر حسب استثناء 20 دقیقه و سوم طرح ریالی به کل برداشته شد. امیدوارم وضعیت اتوبوس محصلین هم بهتر بشه که دانش آموزای عزیزمون برای رفت و برگشت مشکلی نداشته باشند.

اگر بر سر موضوعاتی که می خوایم درستشون کنیم پافشاری کنیم حتمن می تونیم قدم های بزرگ برداریم. قدم هایی که نه تنها به نفع خودمون بلکه دیگر بندگان خداوند هم میشه. پس چرا برای برداشتن قدم های خیر اینقدر تعلل می کنیم؟

آیه ای سبز از خداوند:

«فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما یَنْفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الْأَرْضِ کَذلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثالَ»
...
اما کف به کناری می افتد و نابود می شود ولی آنچه به مردم سود می رساند (مثل آب یا فلز خالص) در زمین میماند. خداوند متعال اینچنین مثال می زند.


.

 

ت.ن:

با آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که قدم های خیرشون رو محکم بر می دارند و صادقانه برای مردم زحمت
می کشند.

"آمین"